Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012


Έμπνευση ....για τον κύκλο του νερού

ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΗΣ ΣΤΑΓΟΝΑΣ
Είμαι μια σταγονίτσα
μες ΄το άσπρο συννεφάκι,
με τις άλλες μου τις φίλες ,
κάνουμε ένα παρτάκι.

Συννεφάκι να μαυρίσεις ,
περιμένω με τις ώρες ,

και να μας ρίξεις κάτω
με τη μπόρα όλες!

Και να που ήρθε η ώρα!
Βρέχει βρέχει τρομερά ,
κι εγώ βρέθηκα να είμαι ,
μες΄της λίμνης τα νερά!

Η μια φίλη μου πιο πέρα
μπήκε μες΄το ποταμάκι
και η άλλη, να   γλιστράει
μέσα στο μικρό ρυάκι.

Όλες να΄ ρθουν περιμένω
θέλω να βρεθούμε εδώ,
      και στου ήλιου τη φρεσκάδα,

με μια όμορφη λιακάδα,
φεύγουμε για  ουρανό…..

Στο μικρό το συννεφάκι
τ΄ όμορφο το παχουλό,
περιμένω μ΄ αγωνία
με τις φίλες να βρεθώ.

Το παρτάκι θα  ξαναρχίσει
και η πλάση θα δροσίσει!!!
                                                                             Γούλα  Δέσποινα

1 σχόλιο:

  1. ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ! ΜΑΡΙΑ, ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή